Prowadzimy rekrutację kandydatów
całorocznie
PRZYJDŹ i zobacz, co oferujemy i w jakich warunkach pracujemy!
JESTEŚMY SZKOŁĄ PUBLICZNĄ
NIE POBIERAMY CZESNEGO
Chcesz uzyskać więcej informacji — ZADZWOŃ
89-533 38 44
797 002 324
Osoby zainteresowane rekrutacją proszone są o kontakt z sekretariatem szkoły
telefonicznie: (89) 533-38-44 797 001 324
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: szkol.swietarodzina@tlen.pl
Nie jesteśmy objęci systemem rekrutacji elektronicznej. Zapisy do naszej szkoły odbywają się
w sposób tradycyjny i obejmują następujące ETAPY:
ETAP 1.
Złożenie DWÓCH dokumentów wstępnych:
- ZGŁOSZENIE kandydata na ucznia ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania)
- DEKLARACJI zapisu z oświadczeniem o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania)
Prosimy, aby dokumenty były:
- wypełnione we wszystkich polach,
- podpisane przez obojga rodziców/opiekunów prawnych,
- złożone w:
– sekretariacie szkoły (pn – pt, godz. 7.00-15.00),
– lub portierni (pn – pt, godz. 7:00-16:30)
– lub skrzynce pocztowej przy drzwiach wejściowych szkoły (bez ograniczeń czasowych).
Terminy złożenia dokumentów: XXX
NIE JESTEŚMY SZKOŁĄ OBWODOWĄ
ETAP 2.
Spotkanie kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z dyrektorem szkoły
i przedstawicielem organu prowadzącego
oraz uzupełnienie dokumentów
- O terminie rozmowy rodzice będą informowani tel przez sekretariat szkoły.
- Rozmowy odbywają się zasadniczo w dniach roboczych.
ETAP 3.
Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
- O wynikach rekrutacji szkoła informuje telefonicznie przez sekretariat;
nie publikuje ich na stronie internetowej. - Rodzice dzieci nieprzyjętych mogą złożyć pisemne podanie o ponowne rozpatrzenie przyjęcia – wpisanie na listę rezerwową kandydatów do szkoły.
Prośby będą rozpatrywane w przypadku zwolnienia się miejsca w oddziale. O wyniku ponownego rozpatrzenia prośby rodzice zostaną poinformowani telefonicznie.
Regulamin rekrutacji do klasy pierwszej
INFORMACJE OGÓLNE
- Do klas I przyjmowane są:
- W pierwszej kolejności dzieci 7-letnie – objęte obowiązkiem szkolnym;
- Dzieci 6-letnie – jeśli są wolne miejsca oraz zgodnie z wolą rodziców, jeżeli dziecko korzystało z wychowania przedszkolnego w poprzednim roku szkolnym, w którym ma rozpocząć naukę w szkole oraz posiada pozytywną opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
- W celu przeprowadzenia rekrutacji Dyrektor Szkoły powołuje komisję rekrutacyjną. Komisja rekrutacyjna weryfikuje zebraną dokumentację, przeprowadza rozmowę z kandydatem na ucznia i jego rodzicami/opiekunami prawnymi oraz decyduje o przyjęciu/nieprzyjęciu do szkoły.
- Rekrutacja odbywa się w czterech etapach:
- Składanie dokumentów wstępnych;
- Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną – Dyrektorem Szkoły i przedstawicielem Stowarzyszenia Świętej Rodziny (organu prowadzącego szkołę);
- Składanie dokumentów dotyczących gotowości dziecka do nauki;
- Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
ETAPY REKRUTACJI
Etap 1. Składanie dokumentów wstępnych.
- Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Etap 2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną.
- Rozmowy odbywają się w dniach roboczych. Z przyczyn organizacyjnych rozmowy mogą być przeprowadzane również w soboty.
- O terminie spotkań (dogodnym dla szkoły i rodziców) rodzice/opiekunowie prawni informowani są telefonicznie przez sekretariat szkoły.
- Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania z ważnych powodów po wcześniejszym ustaleniu daty spotkania z sekretariatem szkoły.
Etap 3. Składanie dokumentów dotyczących gotowości dziecka do nauki.
- Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
- informacja o gotowości do podjęcia nauki w szkole podstawowej wystawiona przez przedszkole lub oddział przedszkolny,
- w przypadku dzieci 6-letnich wymagana jest opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej o możliwości rozpoczęcia nauki w szkole podstawowej.
- Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Etap 4. Ogłoszenie kandydatów przyjętych i nieprzyjętych.
Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
- zgłoszenie kandydata na ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
- deklaracja zapisu ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczeniem rodziców o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
- jedno zdjęcie legitymacyjne.
- O wynikach rekrutacji szkoła informuje rodziców/opiekunów prawnych telefonicznie przez sekretariat; nie publikuje ich na stronie internetowej.
- Rodzice/opiekunowie prawni dzieci nieprzyjętych do szkoły mogą złożyć pisemne podanie o ponowne rozpatrzenie przyjęcia kandydata – wpisanie na listę rezerwową kandydatów do szkoły. Prośby te będą rozpatrywane w przypadku zwolnienia się miejsca w oddziale. O wyniku ponownego rozpatrzenia prośby rodzice informowani są telefonicznie.
Regulamin całorocznej rekrutacji uzupełniającej
do wszystkich klas – pierwszej i wyższych
INFORMACJE OGÓLNE
- Szkoła prowadzi całoroczną rekrutację uzupełniającą – w przypadku wolnych miejsc w danej klasie.
- Pierwszeństwo przyjęcia do szkoły mają kandydaci, którzy wraz z rodzicami/opiekunami prawnymi przeszli wcześniej wszystkie etapy rekrutacji do klasy pierwszej i zostali wpisani na listę rezerwową kandydatów do szkoły.
- Rekrutacja kandydatów do klas I-VIII, którzy nie przeszli wcześniej rekrutacji odbywa się w trzech etapach:
- Składanie dokumentów;
- Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną – Dyrektorem Szkoły i przedstawicielem Stowarzyszenia Świętej Rodziny (organu prowadzącego szkołę);
- Ogłoszenie wyniku rekrutacji.
- W celu przeprowadzenia rekrutacji Dyrektor Szkoły powołuje komisję rekrutacyjną, która sprawdza zebraną dokumentację, wyznacza termin rozmowy i ustala wynik rekrutacji.
ETAPY REKRUTACJI UZUPEŁNIAJĄCEJ
dla kandydatów, którzy nie przeszli wcześniej rekrutacji do klasy pierwszej
Etap 1. Składanie dokumentów
- Dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie szkoły:
- zgłoszenie kandydata na ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
- deklaracja zapisu ucznia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz oświadczeniem rodziców o akceptacji katolickiego charakteru szkoły (druk do pobrania w sekretariacie szkoły),
- wykaz ocen uzyskanych w danym roku szkolnym do momentu rozpoczęcia postępowania rekrutacyjnego,
- świadectwo z poprzedniej szkoły (do klas starszych niż kl. I),
- jedno zdjęcie legitymacyjne.
- Sekretariat przyjmuje dokumenty od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Etap 2. Rozmowa kandydata i jego rodziców/opiekunów prawnych z komisją rekrutacyjną.
- Rozmowy odbywają się w dniach roboczych. Z przyczyn organizacyjnych rozmowy mogą być przeprowadzane również w soboty.
- O terminie spotkań (dogodnym dla szkoły i rodziców) rodzice/opiekunowie prawni informowani są telefonicznie przez sekretariat szkoły.
- Istnieje możliwość zmiany terminu spotkania z ważnych powodów po wcześniejszym ustaleniu daty spotkania z sekretariatem szkoły.
Etap 3. Ogłoszenie wyniku postępowania rekrutacyjnego
- O wynikach rekrutacji szkoła informuje rodziców/opiekunów prawnych telefonicznie przez sekretariat; nie publikuje ich na stronie internetowej.
Procedura odwoławcza
- Rodzic/opiekun prawny kandydata może wnieść do Dyrektora Szkoły odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej w terminie 7 dni od dnia poinformowania o nieprzyjęciu dziecka do szkoły.
- Dyrektor rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Jego decyzja jest ostateczna.